FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jak mogę zweryfikować jakość dźwięku na swoim komputerze?

Aby sprawdzić jakość dźwięku zadzwoń na „echo123” używając programu Skype (lub wybierz z listy kontaktów Skype „Rozmowę testową Skype”. Ta bezpłatna usługa umożliwi Ci nagranie krótkiej wiadomości, którą następnie będziesz mógł odsłuchać.

Czy mogę przełożyć lub odwołać zajęcia?

Tak! Wiemy, że naszym uczniom czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, dlatego umożliwiamy jedno odwołanie i jedno przełożenie zajęć w miesiącu jeśli powiadomisz nas o tym co najmniej 5 godzin przed zajęciami. O szczegółach możesz przeczytać w regulaminie.

Czy mogę zmienić lektora w trakcie trwania kursu?

Tak.

Kiedy płacę za kurs?

Prosimy o zapłatę przed rozpoczęciem zajęć.

Jak dużo czasu zajmie mi osiągnięcie danego poziomu znajomości języka (np. A2)

Tyle… ile potrzeba ? Lekcje w Master Solution są dostosowane do Twoich możliwości. Twój lektor nie będzie porównywać Cię z innymi uczniami. Indywidualne lekcje pozwalają na komfort pracy we własnym tempie. Szybkość nauki zależeć więc będzie od intensywności kursu i od tego jak będziesz pracować poza zajęciami.

Czy na Waszym kursie otrzymam certyfikat?

Tak. Jeżeli chcesz otrzymać nasz certyfikat znajomości języka, to po ukończeniu danego poziomu przejdziesz test na podstawie którego zostanie wystawiony certyfikat (musisz jednak. osiągnąć minimalny wynik testu kwalifikujący do otrzymania certyfikatu).

Czy mogę prowadzić zajęcia przy użyciu tabletu lub telefonu?

Tak.

Czy podczas lekcji muszę używać słuchawek?

Nie ale zdecydowanie zalecamy użycie słuchawek z mikrofonem. Osiągnięta dzięki temu lepsza jakość dźwięku przełoży się na większy komfort pracy podczas zajęć.

Jakie wymagania musi spełniać mój komputer oraz moje łącze internetowe?

Aby uczestniczyć w zajęciach niezbędne jest posiadanie łącza szerokopasmowego oraz słuchawki i komputer spełniający wymagania sprzętowe zapewniające swobodną pracę:  Wymagania dla Windows  |  Wymagania dla Mac  |  Wymagania dla Linux.

Co zrobić by zapewnić odpowiednią jakość dźwięku podczas lekcji ?

Jakość dźwięku na zajęciach jest bardzo ważna ponieważ wpływa na komfort pracy Twój i Twojego lektora.

Czy prowadzicie kursy specjalistyczne (np. język medyczny) ?

Tak.

Jakie kwalifikacje mają Wasi lektorzy?

Bez obaw. Nasze standardy w tym zakresie są wysokie. Nasi lektorzy ukończyli studia językowe z tytułem magistra, posiadają minimum kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu, a przekazywanie wiedzy traktują z pasją. Więcej o naszych lektorach możesz dowiedzieć się w sekcji Lektorzy

Czy otrzymam fakturę?

Tak.

Jakie formy płatności akceptujecie?

  1. płatność kartą kredytową
  2. Płatność Blikiem
  3. Przelew na rachunek bankowy
  4. Płatność przelewem online

Planuję wyjazd na 2 tygodiowy urlop. Czy mogę zawiesić kurs?

Tak. Po uzgodnieniu szczegółów z Biurem Obsługi Klienta możesz zawiesić kurs na maksymalnie 60 dni. Jeżeli masz szczególną sytuację daj znać. Staramy się podchodzić do każdego przypadku ze zrozumieniem.

W jakich godzinach są prowadzone zajęcia?

Poniedziałek – piątek od 7.00 do 23.00. Dodatkowo mamy do dyspozycji pewną pulę godzin w sobotę i w niedzielę.

Czy mogę dostosować pory zajęć do mojego wolnego czasu?

Tak. Po to właśnie jesteśmy. Uwzględnij to w formularzu kontaktowym